1 |
Blok silnika |
18 |
Pompa oleju |
2 |
Pierścienie tłokowe |
19 |
Uszczelka pompy oleju |
3 |
Tłok |
20 |
Wirnik pompy oleju |
4 |
Sworzeń łączący tłok z korbowodem |
21 |
Osłona, płyta wirnika pompy oleju |
5 |
Zabezpieczenie sworznia (4) |
22 |
Zawór bezpieczeństwa |
6 |
Korbowód |
23 |
Wał korbowy |
7 |
Półpanewki korbowe |
24 |
Pół panewki wału korbowego |
8 |
Miarka oleju |
25 |
Półpierścienie oporowe |
9 |
Obudowa miarki oleju |
26 |
Łożysko wału wejściowego przekładni |
10 |
Czujnik temperatury silnika |
27 |
Simering wału korbowego |
11 |
Śruba mocująca obudowę i łożysko wału korbowego |
28 |
Uszczelka obudowy (29) |
12 |
Zaślepka |
29 |
Obudowa simeringu (27) |
13 |
Górna osłona sprzęgła |
30 |
Koło zamachowe |
14 |
Dolna osłona sprzęgła\ |
31 |
Misa olejowa |
15 |
Płyty |
32 |
Śruba spustu oleju |
16 |
Łączenie filtra oleju |
33 |
Rura olejowa i smok ssący |
17 |
Filtr oleju |
34 |
Sensor spalania detonacyjnego |